FAQ

Bokning

Tyvärr händer det ofta att våra orderbekräftelser hamnar i skräppostmappen, så kolla alltid detta först.

Om du inte har fått en orderbekräftelse efter ditt köp, kontakta vår kundtjänst via e-post: info@musclehouse.se eller telefon:+45 60 21 29 37.

Det händer sällan att systemet inte skickar orderbekräftelser – det kan vara så att du har skrivit in din e-postadress felaktigt.

Om du ångrar ditt köp och vill avbryta din beställning, vänligen kontakta oss via e-post: info@musclehouse.se eller telefon: +45 60 21 29 37 så snart som möjligt.

Tänk dock på att du vanligtvis bara kan avbeställa din beställning inom en begränsad period, då vi packar din beställning ganska snabbt efter att vi tagit emot den.

Tyvärr kan vi inte lägga till varor i din beställning då vårt system inte tillåter detta. Det är en ren trygghet för dig som kund.

Däremot kan vi annullera din beställning så att du kan göra en ny beställning med den extra vara du glömde från början. Kontakta vår kundtjänst via e-post: info@musclehouse.se eller telefon: +45 60 21 29 37 så snart som möjligt.

Det är dock en tidsbegränsad period, du kan avbeställa din beställning då vi packar din beställning ganska snabbt efter att vi tagit emot den.

Om du har skrivit fel eller skrivit in en felaktig adress, vänligen kontakta oss via e-post: info@musclehouse.se eller telefon: +45 60 21 29 37 så snart som möjligt.

Köper du för mer än 499 SEK exklusive frakt och eventuella rabattkoder får du ditt paket fraktfritt levererat i hela Danmark, om du väljer leverans till en paketbutik (utan distribution).

Observera att erbjudandet med fri frakt inte gäller för leverans till hemadress (med leverans).

På Muscle House strävar vi efter att säkerställa våra kunder de bästa och billigaste priserna på marknaden.

Därför erbjuder vi prisgaranti på alla våra produkter – både online och i våra butiker. Läs mer om villkor för prismatchning längst ner i vår Terms of trade.

Om du vill dra nytta av vår prisgaranti, kontakta oss via e-post på info@musclehouse.se eller telefon +45 60 21 29 37.

Leverans

På Muscle House tyckte vi att du skulle få ditt paket så snart som möjligt.

Vi skickar med GLS vilket säkerställer hög leveranshastighet och bra pakethantering. Om du beställer före kl 13.00 på en vardag kommer ditt paket att levereras inom 1-3 arbetsdagar.

Självklart gör vi vårt bästa för att leverera ditt köp inom ovanstående tidsram, men förseningar kan ofta uppstå – till exempel i samband med helgdagar.

Du kan läsa mer om leverans här.

Köper du för mer än 499 SEK exklusive frakt och eventuella rabattkoder får du ditt paket fraktfritt levererat i hela Danmark, om du väljer leverans till en paketbutik (utan distribution).

Observera att erbjudandet med fri frakt inte gäller för leverans till hemadress (med leverans).

Så snart din beställning har lagts kan vi tyvärr inte ändra din leveransinformation. Det finns dock möjligheten att vi kan avbeställa din beställning - men det är bara en tidsbegränsad period under vilken du kan avbeställa din beställning, då vi packar din beställning ganska snabbt efter att vi tagit emot den.

Om din beställning redan har behandlats och/eller skickats kan vi tyvärr inte göra ändringar i leveransen. Kontakta i så fall GLS.

På Musclehouse.dk levererar vi till hela Sverige - tyvärr förutom Färöarna och Grönland.

Vi kommer att tvingas annullera beställningar beställda för leverans utanför Danmarks nationella gränser – du kommer att bli kontaktad av vår kundtjänst med ytterligare information.

Hos Musclehouse.dk skickas våra beställningar med Instabox, därför kan alternativ placering av paket endast avtalas med Instabox.

Om du vill ha detta, vänligen kontakta Instabox kundtjänst.

Har du valt leverans med leverans (till din egen adress) är det viktigt att det finns någon som tar emot paketet när Instabox kommer.

Om det inte finns någon på adressen kommer ditt paket att levereras till närmaste paketbutik. Du kommer att få ett meddelande från Instabox med ytterligare information.

Tyvärr är det för närvarande inte möjligt att hämta din beställning hos oss.

Om du inte hämtar ut ditt paket inom 12-14 dagar i paketbutiken skickas paketet tillbaka med Instabox till vårt lager.

Du får då ett mejl från vår kundtjänst med ytterligare information.

När ditt paket har skickats skickas en bekräftelse via e-post.

Om du inte får ditt paket nästa distributionsdag rekommenderar vi att du kontrollerar din bekräftelse och följer ditt paket via spårningsnumret i mejlet från Instabox. Med hjälp av spårningsnumret kan du se hur långt ditt paket är i processen.

Om ditt paket är försenat eller kommit till fel utlämningsställe rekommenderar vi att du kontaktar Instabox direkt för att lösa problemet.

Hos Muscle House är alla transaktioner 100% krypterade, vilket ger dig maximal säkerhet när du handlar hos oss.

Du kan betala med;

VISA Dankort, Klarna, MasterCard, American Xpress

När du ska använda ett presentkort eller en rabattkod måste du först och främst ha varor i din varukorg, sedan i din varukorg ska du ange din kod i fältet som ser ut så här:

När koden har skrivits in och klickat på "Lösa in", kommer presentkortet/rabatten att dras av.

Det finns 99 dagars ångerrätt på alla våra produkter förutom mat (inklusive kosttillskott), räknat från den dag de tas emot. Du kan läsa mer om hur du returnerar en varahär.

På grund av livsmedelssäkerhet kan vi inte byta eller ta tillbaka mat/kosttillskott.

Om du däremot önskar byta en vara mot en annan storlek/färg så gör vi detta helt kostnadsfritt och det kan du läsa mer om här.

Tyvärr är det för närvarande inte möjligt att byta/returnera en vara köpt på musclehouse.dk i någon av våra tre fysiska butiker.

Varor (förutom mat – inklusive kosttillskott) som har köpts på musclehouse.dk måste returneras till vår returadress. Läs mer om det här.

Det är inte möjligt att lämna tillbaka och/eller byta mat (inklusive kosttillskott). Om livsmedel redan har sålts och sedan skickats från vårt lager kan tyvärr inte längre kvaliteten och hållbarheten på maten garanteras i enlighet med livsmedelssäkerhet, jfr livsmedelslagstiftningen.

Vi vill att alla våra varor ska vara kvalitetssäkrade och därför är det också viktigt för oss att vi kan garantera att alla våra produkter har lagrats och hanterats korrekt under hela processen.

Om ett livsmedel (kosttillskott) redan har förvarats ute hos en kund kan vi tyvärr inte garantera att produkten har förvarats och hanterats korrekt.

Generelt

På Muscle House strävar vi efter att säkerställa våra kunder de bästa och billigaste priserna på marknaden.

Därför erbjuder vi prisgaranti på alla våra produkter – både online och i våra butiker. Läs mer om villkor för prismatchning längst ner i vår Terms of trade.

Om du vill dra nytta av vår prisgaranti, kontakta oss via e-post på info@musclehouse.se eller telefon +45 60 21 29 37.

Tyvärr händer det ibland misstag, även om vi gör allt för att undvika dem.

Om du har upptäckt ett fel i din beställning efter att du mottagit den – det kan antingen vara en saknad produkt eller att du har fått en fel vara - kontakta sedan vår kundtjänst via e-post: info@musclehouse.se och ange följande:

NamnBeställningsnummerUppgifter ang felet En bild som visar felet

Då hittar vi en lösning.

Vi får ofta frågan om vilken produkt som är bäst för t ex muskeluppbyggnad eller vilket proteinpulver som är bäst etc. Även om vi skulle vilja peka ut en specifik produkt som den bästa finns det tyvärr inget enkelt, snabbt eller enkelt svar då det beror på vad du som individ behöver.

Alla kroppar reagerar olika och den bästa produkten för dig är inte nödvändigtvis den bästa produkten för en annan person. Det bästa och enda sättet att ta reda på vilken produkt som fungerar bäst för dig är att prova den produkt du är intresserad av.

Vi ger dig gärna råd och vägledning innan du väljer, så du är alltid välkommen att kontakta oss via mail info@musclehouse.se eller ring +45 60 21 29 37.

ja! Även om man lätt kunde tro att de hade tillsatt socker, eftersom de verkligen smakar fantastiskt är de alla Barebells varianter helt fria från tillsatt socker.

Se alla våra nuvarande Barebells tilbud här.

Ja, det är gott nog. Wispy Zero Sauce innehåller nästan inga kalorier.

De innehåller mellan 8-23 kcal per 100 ml., så kalorierna har verkligen sparats, men inte smaken!

Blanda löst mellan alla smaker här.

Vi vill väldigt gärna ta en pratstund om möjligheterna att bli ambassadör för Muscle House.

Skicka oss ett mail med din förfrågan till info@musclehouse.se och skriv "Ambassadör" i ämnesfältet.

Vi letar alltid efter nya talanger.

Vill du se om vi har en tjänst som passar dig, läs mer på vår jobbsida här.

När du ska använda ett presentkort eller en rabattkod måste du först och främst ha varor i din varukorg, sedan i din varukorg ska du ange din kod i fältet som ser ut så här:

När koden har skrivits in och klickat på "Lösa in", kommer presentkortet/rabatten att dras av.

Vår kundtjänst är öppen:

Måndag till fredag: 9: 00 - 14: 00

Lördag och söndag: Stängt

Observera att kundtjänsten är stängd på helgdagar.

Utöver vår webbshop har vi i dagsläget tre fysiska butiker.

Du hittar deras adresser och öppettider på klicka här.

På Muscle House förespråkar vi inte matsvinn! 

Därför kan du ibland upptäcka att vi sänker priserna på vissa produkter som även har "OBS! Bäst före XX datum" i sin titel.

"Bäst före"-datumet innebär att maten har en viss kvalitet fram till detta datum. Efter detta försämras produktens kvalitet lite i taget, men det är inte alls farligt att äta.

Om ett livsmedel å andra sidan är märkt med "Utgångsdatum" eller "Bäst före" betyder att du kan bli sjuk av att äta produkten om datumet har passerat. Vi säljer inte produkter med de märkena på Muscle House.